søndag den 8. maj 2011

Plantebord

Så fik jeg endelig et plantebord, som jeg har ønsket mig i årevis. H. kom hjem med det for nogle dage siden, og nu er det samlet og H har tunet det med en spand til affald eller det nye jord, som mine blomster skal have. Så nu er der ingen undskyldning for ikke at få stueplanterne plantet om, og det trænger de til... det var lige denne model jeg ønskede mig pga de 3 skuffer til planteudstyret.


Vores vagtler har igen efter vinteren fået lov at flytte i drivhuset, samtidig har Prik fået et fjernsyn, i hvert fald kan hun bruge meget tid på at kigge på de små fugle, men de ved godt, der er rude for, så de lader som ingenting:

4 kommentarer:

Charlie sagde ...

Næh hvor fint - både nyanskaffelsen og missens fjernsyn. Apropos plantebordet - kunne man virkelig ikke få det i turkis?? Helt enig med dig i din kommentar - blomster i hverdagen er bedre og da jeg også har en dejlig mand der husker det gør vi ikke noget ud af mors dag - og så er jeg jo heller ikke hans mor - men min mor gik meget op i det - så jeg husker hende artigt stadigvæk på mors dag - også nu hvor hun ikke kan sige tak - på anden måde end ved at sørge for godt vejr. =0)

Annette / aka sagde ...

Tillykke med dit nye plantebord. Det er rigtig lækkert, og en luxusudgave af slagsen. Smart med de skuffer.

Gad vide om det er min mangel på sådan et fint bord, der gør, at jeg ikke lige får ordnet blomsterne som jeg burde...hmmm.
Skønt billede af din kat med TV. Det er da hyggeligt med de små vagtler - og åbenbart god underholdning.
En Old English Sheepdog og en Bearded collie har intet med hinanden at gøre....fy. Vores hund var "en fætter" til en alm. collie, og mindre end en
O.E.S. Men pelsarbejdet er vist det samme...
Skønne hunde begge racer.

Karin sagde ...

Så har man set det med... Doritten har også en boligblog ;-) (dog ikke en hel karré ;-))fede sager må jeg sige!!

Mona sagde ...

Hej Dorit- skønne menneske!!

Sikke super nice blog du har her - jeg er selv vild med hus og have og alt hvad du skriver her går lige i mit bolighjerte - jeg vil se frem til at følge med her!!

Knus