lørdag den 21. august 2010

Ny entré


De sidste par år har vores entre stået færdig efter at have undergået udgravning, isolering og nyt gulv. Vores plan var, at der skulle stå en kommode for enden, men den måtte ikke være for stor, da døren ind til stuen skulle kunne lukke helt op, og desuden skal man jo kunne komme til tøjet i garderoben. NU har vi så endelig fået købt en kommode, der passer i størrelse og et kludetæppe i knækket hvid og skønne grønne nuancer. Jeg har kig på nogle keramikæg i limegrøn, dem skal jeg lige have fat i til at lægge på kommoden. Imens må mine dekorerede strudseæg udgøre pynten. Så mangler der bare lys, men jeg har en gammel, hvid gammel glas-skomagerpendel (passer jo perfekt til den spritnye stikkontakt/afbryder, host) liggende på lager, så den må op snart. Endvidere skal jeg på jagt efter et spejl, så er den entré vist langt om længe på plads.

Ingen kommentarer: