lørdag den 21. august 2010

Keramik-dag

Jeg har i lang tid haft lyst til at tage en tur ud til den superdygtige keramiker Randi Potteri Faaborg. Jeg er helt vild med hendes stil.
Til vores nye entré havde jeg planlagt et indkøb af 3 lime-grønne æg i forskellig størrelse, de kan hver især deles på midten, og man kan således putte en eller anden slags pynt i, en lille grøn plante eller måske nogle af de små æg, man også kan købe hos Randi.



Glasfadet er et en af mine piger har lavet i glasslumping i ungdomsskolen for en del år siden.

Da jeg kom ind til Randi Potter faldt jeg også for denne skål med den gallionsfigurlignende dame. Der var så mange forskellige designs at vælge imellem, så det var ret svært at vælge, men det blev denne:

Damen hvælver ud af skålens flade, det ser ret raffineret ud.



Hvis du vil se, hvad Randi ellers laver, så kig her:

Randi Potter

1 kommentar:

Charlie sagde ...

Næh - endnu en blog - det må jeg huske - fine ting hende Randi laver. Hilsen herfra.